VOP

 Všeobecné obchodné podmienky - VOP

 

Tieto všeobecné obchodné podmienky (“Podmienky”) spoločnosti Red cube s.r.o. (obchod.beautyhouse.sk) , so sídlom Nám. M. R. Štefánika 16, 94501 Komárno, Slovensko, IČO: 44137265, DIČ: 2022614341, zapísanej v obchodnom registri pod sp. zn. 22170/N vedenom v obchodnom registri Okresného súdu Nitra, e-mail: skin@beautyhouse.sk, telefónne číslo: 0905108641, adresa prevádzky: ul. Mieru 4235, 94501 Komárno („My” alebo „Predávajúci”) upravujú v súlade s ustanoveniami zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení (ďalej len „občiansky zákonník“), zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o ochrane spotrebiteľa“), zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku“), vzájomné práva a povinnosti Vás, ako kupujúcich, a Nás, ako predávajúcich, vzniknuté v súvislosti alebo na základe kúpnej zmluvy („Zmluva“) uzavretej prostredníctvom E-shopu na webových stránkach obchod.beautyhouse.sk, beautyhouse.sk.

Všetky informácie o spracovaní vašich osobných údajov sú obsiahnuté v Zásadách spracovania osobných údajov, ktoré nájdete tu .

Ustanovenia týchto Podmienok sú neoddeliteľnou súčasťou Zmluvy. Zmluva a Podmienky sú vyhotovené v slovenskom jazyku. Znenie Podmienok môžeme jednostranne meniť či dopĺňať. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vzniknuté počas účinnosti predchádzajúceho znenia Podmienok.

Ako isto viete, komunikujeme primárne na diaľku. Preto aj pre našu Zmluvu platí, že sú použité prostriedky komunikácie na diaľku, ktoré umožňujú, aby sme sa spolu dohodli bez súčasnej fyzickej prítomnosti Nás a Vás, a Zmluva je tak uzavretá distančným spôsobom v prostredí E-shopu, a to prostredníctvom rozhrania webovej stránky („webové rozhranie E-shopu“).

Ak niektorá časť Podmienok odporuje tomu, čo sme si spoločne schválili v rámci procesu Vášho nákupu na Našom E-shope, bude mať táto konkrétna dohoda pred Podmienkami prednosť.

 

1. NIEKTORÉ DEFINÍCIE

1.1. Cena je finančná čiastka, ktorú budete hradiť za Tovar;

1.2. Cena za dopravu je finančná čiastka, ktorú budete hradiť za doručenie Tovaru, a to vrátane ceny za jeho zabalenie;

1.3. Celková cena je súčet Ceny a Ceny za dopravu;

1.4. DPH je daň z pridanej hodnoty podľa platných právnych predpisov;

1.5. Faktúra je daňový doklad vystavený v súlade so zákonom o dani z pridanej hodnoty na Celkovú cenu;

1.6. Objednávka je Váš záväzný návrh na uzavretie Zmluvy o kúpe Tovaru s Nami;

1.7. Užívateľský účet je účet zriadený na základe Vami poskytnutých údajov, ktorý umožňuje uchovávanie zadaných údajov a uchovávanie histórie objednaného Tovaru a uzavretých Zmlúv;

1.8. Vy ste osoba nakupujúca na Našom E-shope, právnymi predpismi označovaná ako kupujúci;

1.9. Tovar je všetko, čo môžete nakúpiť na E-shope.

 

2. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA A POUČENIA

2.1. Kúpa Tovaru je možná len cez webové rozhranie E-shopu.

2.2. Pri nákupe Tovaru je Vašou povinnosťou poskytnúť Nám všetky informácie správne a pravdivo. Informácie, ktoré ste Nám poskytli v Objednávke, budeme teda považovať za správne a pravdivé.

2.3. Na našom E-shope tiež poskytujeme prístup k hodnoteniu Tovaru uskutočnenému inými spotrebiteľmi. Autenticitu takýchto recenzií zaisťujeme a kontrolujeme tým, že prepojujeme hodnotenie s konkrétnymi objednávkami, teda v internom systéme pri každom hodnotení vidíme aj prepojené ID objednávky, a tak sme schopní overiť a dokázať, že recenzia pochádza od reálneho spotrebiteľa.

3. UZAVRETIE ZMLUVY

3.1. Zmluvu s Nami je možné uzavrieť len v slovenskom jazyku.

3.2. Zmluva je uzatváraná na diaľku prostredníctvom E-shopu, pričom náklady na použitie komunikačných prostriedkov na diaľku hradíte Vy. Tieto náklady sa však nijako nelíšia od základnej sadzby, ktorú hradíte za používanie týchto prostriedkov (teda najmä za prístup na internet), žiadne ďalšie náklady účtované Nami teda nad rámec Celkovej ceny nemusíte očakávať. Odoslaním Objednávky súhlasíte s tým, že prostriedky komunikácie na diaľku využívame.

3.3. K tomu, aby sme mohli Zmluvu uzavrieť, je potrebné, aby ste na E-shope vytvorili Objednávku. V tomto návrhu musia byť uvedené nasledujúce údaje:

  1. a) Informácie o nakupovanom Tovare (na E-shope označujete Tovar, o ktorý máte záujem, tlačidlom „Pridať do košíka“);
  2. b) Informácie o Cene, Cene za dopravu, spôsobe platby Celkovej ceny a požadovanom spôsobe doručenia Tovaru; tieto informácie budú zadané v rámci tvorby Objednávky v užívateľskom prostredí E-shopu, pričom informácie o Cene, Cene za dopravu a Celkovej cene budú uvedené automaticky na základe Vami zvoleného Tovaru, spôsobu jeho doručenia a platby;
  3. c) Vaše identifikačné a kontaktné údaje slúžiace k tomu, aby sme mohli doručiť Tovar, najmä teda meno, priezvisko, doručovaciu adresu, telefónne číslo a e-mailovú adresu.

  3.4. V priebehu tvorby Objednávky môžete až do jej dokončenia údaje meniť a kontrolovať. Po vykonaní kontroly prostredníctvom stlačenia tlačidla „Objednať s povinnosťou platby“ Objednávku dokončíte. Pred stlačením tlačidla musíte ešte potvrdiť Vaše oboznámenie sa a súhlas s týmito Podmienkami, v opačnom prípade nebude možné Objednávku dokončiť. K potvrdeniu a súhlasu slúži zaškrtávacie políčko. Po stlačení tlačidla „Objednať s povinnosťou platby“ budú všetky vyplnené informácie odoslané priamo Nám.

3.5. Vašu Objednávku Vám v čo najkratšom čase potom, čo nám bude doručená, potvrdíme správou odoslanou na Vašu e-mailovú adresu zadanú v Objednávke. Súčasťou potvrdenia bude zhrnutie Objednávky a tieto Podmienky formou prílohy e-mailovej správy. Podmienky v znení účinnom k dňu Objednávky, t.j. v znení priloženom ako príloha potvrdzujúcej e-mailovej správy, tvoria neoddeliteľnú súčasť Zmluvy. Potvrdením Objednávky dochádza k uzavretiu Zmluvy medzi Nami a Vami.

3.6. Môžu nastať aj prípady, keď Vám nebudeme môcť potvrdiť Vašu Objednávku, najmä v prípadoch, keď Tovar nie je dostupný alebo keď objednáte väčšie množstvo Tovaru, ako je z našej strany umožnené. Informáciu o maximálnom množstve Tovaru Vám vždy vopred poskytneme v rámci E-shopu, aby Vás táto skutočnosť neprekvapila. Ak nastane akýkoľvek dôvod, pre ktorý nemôžeme Objednávku potvrdiť, budeme Vás kontaktovať a zašleme Vám ponuku na uzavretie Zmluvy v pozmenenej podobe oproti Objednávke. Zmluva je v takom prípade uzavretá v okamihu, keď našu ponuku potvrdíte.

3.7. Ak bude v rámci E-shopu alebo v Objednávke uvedená zjavne chybná Cena, nie sme povinní Vám Tovar za túto Cenu dodať, ani v prípade, keď ste obdržali potvrdenie Objednávky, a teda došlo k uzavretiu Zmluvy. V takejto situácii Vás budeme bezodkladne kontaktovať a zašleme Vám ponuku na uzavretie novej Zmluvy v pozmenenej podobe oproti Objednávke. Nová Zmluva je v takom prípade uzavretá v okamihu, keď našu ponuku potvrdíte. Za zjavnú chybu v Cene sa považuje napríklad situácia, keď Cena neodpovedá obvyklej cene u iných predajcov alebo chýba či prebýva číslica.

3.8. Ak dôjde k uzavretiu Zmluvy, vzniká Vám záväzok zaplatiť Celkovú cenu.

3.9. Ak máte zriadený Užívateľský účet, môžete učiniť Objednávku jeho prostredníctvom. Aj v takom prípade máte povinnosť skontrolovať správnosť, pravdivosť a úplnosť pred vyplnených údajov. Spôsob tvorby Objednávky je však totožný ako v prípade kupujúceho bez Užívateľského účtu, výhodou však je, že nie je potrebné opakovane vyplňovať Vaše identifikačné údaje.

3.10. V niektorých prípadoch umožňujeme na nákup Tovaru využiť zľavu. Na poskytnutie zľavy je potrebné, aby ste v rámci návrhu Objednávky vyplnili údaje o tejto zľave do predom určeného poľa. Ak tak učiníte, bude Vám Tovar poskytnutý so zľavou.

4 .UŽÍVATEĽSKÝ ÚČET

4.1. Na základe Vašej registrácie v rámci E-shopu môžete pristupovať do svojho Užívateľského účtu.

4.2. Pri registrácii Užívateľského účtu je Vašou povinnosťou uviesť správne a pravdivo všetky zadávané údaje a v prípade zmeny ich aktualizovať.

4.3. Prístup k Užívateľskému účtu je zabezpečený užívateľským menom a heslom. Ohľadom týchto prístupových údajov je Vašou povinnosťou zachovávať mlčanlivosť a nikomu tieto údaje neposkytovať. V prípade, že dôjde k ich zneužitiu, nenesieme za to žiadnu zodpovednosť.

4.4. Užívateľský účet je osobný a nie ste teda oprávnení umožniť jeho využívanie tretím osobám.

4.5. Váš Užívateľský účet môžeme zrušiť, a to najmä v prípade, keď ho viac než 1 rok nevyužívate, alebo v prípade, keď porušíte svoje povinnosti podľa Zmluvy.

4.6. Užívateľský účet nemusí byť dostupný nepretržite, a to najmä s ohľadom na nutnú údržbu hardvérového a softvérového vybavenia.

 5. CENOVÉ A PLATOBNÉ PODMIENKY, VÝHRADA VLASTNÍCKEHO PRÁVA

 

5.1. Cena je vždy uvedená v rámci E-shopu, v návrhu Objednávky a samozrejme v Zmluve. V prípade rozporu medzi Cenou uvedenou pri Tovare v rámci E-shopu a Cenou uvedenou v návrhu Objednávky sa uplatní Cena uvedená v návrhu Objednávky, ktorá bude vždy totožná s cenou v Zmluve. V rámci návrhu Objednávky je tiež uvedená Cena za dopravu, prípadne podmienky, keď je doprava zdarma.

5.2. Celková cena je uvedená vrátane DPH a všetkých poplatkov stanovených zákonom.

5.3. Platbu Celkovej ceny od Vás budeme požadovať po uzavretí Zmluvy a pred odovzdaním Tovaru. Úhradu Celkovej ceny môžete uskutočniť nasledovnými spôsobmi:

a) Bankovým prevodom. Informácie pre vykonanie platby Vám zašleme v rámci potvrdenia Objednávky. V prípade platby bankovým prevodom je Celková cena splatná do 4prac. dni.

b) Bankovým prevodom EVERIFIN okamžitý bankový prevod. V takom prípade prebieha platba cez platobnú bránu EVERIFIN, pričom platba sa riadi podmienkami tejto platobnej brány, ktoré sú dostupné na adrese: https://www.everifin.com/sk/terms-and-conditions

c) Kartou online. V takom prípade prebieha platba cez platobnú bránu Comgate, pričom platba sa riadi podmienkami tejto platobnej brány, ktoré sú dostupné na adrese: https://www.comgate.cz/files/2024-cz-obchodni-podminky-comgate-od-9-11-2023.pdf. V prípade platby kartou online je Celková cena splatná do 2 prac. dní.

d) Dobierkou. V takom prípade dôjde k platbe pri doručení Tovaru oproti jeho odovzdaniu. V prípade platby dobierkou je Celková cena splatná pri prevzatí Tovaru.

e) Hotovosťou pri osobnom odbere. Hotovosťou je možné hradiť Tovar v prípade prevzatia v Našej prevádzke. V prípade platby hotovosťou pri osobnom odbere je Celková cena splatná pri prevzatí Tovaru.

5.4. Faktúra bude vystavená v elektronickej podobe po uhradení Celkovej ceny a bude zaslaná na Vašu e-mailovú adresu. Faktúra bude tiež dostupná v Užívateľskom účte.

5.5. Vlastnícke právo k Tovaru na Vás prechádza až potom, čo zaplatíte Celkovú cenu a Tovar prevezmete. V prípade platby bankovým prevodom je Celková cena zaplatená pripísaním na Náš účet, v ostatných prípadoch je zaplatená v okamihu vykonania platby.

 

6. DORUČENIE TOVARU, PRECHOD NEBEZPEČENSTVA ŠKODY NA VECI

 

6.1. Tovar Vám bude doručený najneskôr do 80 dní spôsobom podľa Vašej voľby, pričom môžete vybrať z nasledovných možností:

a) Osobný odber v Našej prevádzke uvedenej v zozname prevádzok;

b) Osobný odber na výdajných miestach spoločnosti Zásielkovňa, Paketa;

c) Doručenie prostredníctvom dopravných spoločností Slovenská pošta, UPS, DHL, Zásielkovňa;

6.2. Tovar je možné doručiť len v rámci Slovenskej republiky.

6.3. Doba doručenia Tovaru vždy závisí od jeho dostupnosti a od zvoleného spôsobu doručenia a platby. Predpokladaná doba doručenia Tovaru Vám bude oznámená v potvrdení Objednávky. Doba uvedená v týchto Podmienkach je len orientačná a môže sa líšiť od skutočnej doby doručenia. V prípade osobného odberu na prevádzke Vás vždy o možnosti vyzdvihnutia Tovaru budeme informovať prostredníctvom e-mailu.

6.4. Po prevzatí Tovaru od dopravcu je Vašou povinnosťou skontrolovať neporušenosť obalu Tovaru a v prípade akýchkoľvek závad túto skutočnosť bezodkladne oznámiť dopravcovi a Nám. V prípade, že došlo k závade na obale, ktorá svedčí o neoprávnenej manipulácii a vstupe do zásielky, nie je Vašou povinnosťou Tovar od dopravcu prevziať.

6.5. V prípade, keď porušíte svoju povinnosť prevziať Tovar, s výnimkou prípadov podľa čl. 6.4 Podmienok, nemá to za následok porušenie Našej povinnosti Vám Tovar doručiť. Zároveň to, že Tovar neprevezmete, nie je odstúpenie od Zmluvy medzi Nami a Vami. Nám ale v takom prípade vzniká právo od Zmluvy odstúpiť z dôvodu Vášho podstatného porušenia Zmluvy, prípadne Tovar uskladniť, za čo nám od Vás náleží poplatok vo výške 5€/deň. Ak sa rozhodneme odstúpiť od Zmluvy, je odstúpenie účinné v deň, keď Vám toto odstúpenie doručíme. Odstúpenie od Zmluvy nemá vplyv na nárok na úhradu Ceny za dopravu, prípadne na nárok na náhradu škody, ak vznikla.

6.6. Ak je z dôvodov vzniknutých na Vašej strane Tovar doručovaný opakovane alebo iným spôsobom, než bolo v Zmluve dohodnuté, je Vašou povinnosťou nahradiť Nám náklady s týmto opakovaným doručením spojené. Platobné údaje pre zaplatenie týchto nákladov Vám zašleme na Vašu e-mailovú adresu uvedenú v Zmluve a sú splatné 14 dní od doručenia e-mailu.

6.7. Nebezpečenstvo škody na Tovare prechádza na Vás v okamihu, keď ho prevezmete. V prípade, keď Tovar neprevezmete, s výnimkou prípadov podľa čl. 6.4 Podmienok, na Vás prechádza nebezpečenstvo škody na Tovare v okamihu, keď ste mali možnosť ho prevziať, ale z dôvodov na Vašej strane k prevzatiu nedošlo. Prechod nebezpečenstva škody na Tovare pre Vás znamená, že od tohto okamihu nesiete všetky dôsledky spojené so stratou, zničením, poškodením či akýmkoľvek znehodnotením Tovaru.

6.8. V prípade, že Tovar nebol v E-shope uvedený ako skladom a bola uvedená orientačná doba dostupnosti, Vás budeme vždy informovať v prípade:

a) mimoriadneho výpadku výroby Tovaru, pričom Vám vždy oznámime novú očakávanú dobu dostupnosti alebo informáciu o tom, že nebude možné Tovar dodať;

b) omeškania s dodaním Tovaru od Nášho dodávateľa, pričom Vám vždy oznámime novú očakávanú dobu dodania.

 

7. PRÁVA Z VADNÉHO PLNENIA

7.1. Zaručujeme, že v čase prechodu nebezpečenstva škody na Tovare podľa čl. 6.7 Podmienok je Tovar bez vád, najmä že Tovar:

  1. a) zodpovedá dohodnutému popisu, druhu a množstvu, ako aj akosti, funkčnosti, kompatibilite, interoperabilite a iným dohodnutým vlastnostiam;
  2. b) je vhodný na účel, na ktorý ho požadujete a s ktorým súhlasíme;
  3. c) je dodaný s dohodnutým príslušenstvom a pokynmi na použitie, vrátane návodu na montáž alebo inštaláciu;
  4. d) je vhodný na účel, na ktorý sa Tovar tohto druhu obvykle používa;
  5. e) množstvom, akosťou a ďalšími vlastnosťami, vrátane životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, zodpovedá obvyklým vlastnostiam Tovaru toho istého druhu, ktoré môžete rozumne očakávať, aj s ohľadom na verejné vyhlásenia učinené nami alebo inou osobou v tom istom zmluvnom reťazci, najmä reklamou alebo označením;
  6. f) je dodaný s príslušenstvom, vrátane obalu, návodu na montáž a iných pokynov na použitie, ktoré môžete rozumne očakávať; a
  7. g) zodpovedá akosťou alebo prevedením vzorke alebo predlohe, ktoré Vám boli poskytnuté pred uzavretím zmluvy.

7.2. Práva a povinnosti ohľadom práv z vadného plnenia sa riadia príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi (o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov).

7.3. V prípade, že bude mať Tovar vadu, teda najmä ak nebude splnená niektorá z podmienok podľa čl. 7.1, môžete Nám takúto vadu oznámiť a uplatniť práva z vadného plnenia (teda Tovar reklamovať) zaslaním e-mailu či listu na Naše adresy uvedené u Našich identifikačných údajov, prípadne osobne na adrese: Nám. M.R. Štefánika 16, 94501 Komárno. Pre reklamáciu môžete využiť aj vzorový formulár poskytovaný z Našej strany, ktorý tvorí prílohu č. 1 Podmienok. V uplatnení práva z vadného plnenia je potrebné zvoliť, ako chcete vadu vyriešiť, pričom túto voľbu nemôžete následne bez Nášho súhlasu zmeniť. Reklamáciu vybavíme v súlade s Vami uplatneným právom z vadného plnenia.

7.4. Ak má Tovar vadu, máte nasledujúce práva:

  1. a) na odstránenie vady dodaním nového Tovaru bez vady alebo dodaním chýbajúcej časti Tovaru; alebo
  2. b) na odstránenie vady opravou Tovaru,

ak by nebol zvolený spôsob odstránenia vady nemožný alebo v porovnaní s druhým spôsobom neprimerane nákladný, čo sa posúdi najmä s ohľadom na význam vady, hodnotu, ktorú by Tovar mal bez vady, a to, či môže byť druhým spôsobom vada odstránená bez značných ťažkostí pre Vás.

7.5. Sme oprávnení odmietnuť vadu odstrániť, ak je to nemožné alebo neprimerane nákladné najmä s ohľadom na význam vady a hodnotu, ktorú by Tovar mal bez vady.

7.6. Ďalej máte právo na:

  1. a) primeranú zľavu z Ceny; alebo
  2. b) odstúpenie od Zmluvy,

ak:

  1. a) odmietneme vadu odstrániť alebo ju neodstránime v súlade s právnymi predpismi;
  2. b) sa vada prejaví opakovane,
  3. c) je vada podstatným porušením Zmluvy; alebo
  4. d) je z nášho vyhlásenia alebo z okolností zjavné, že vada nebude odstránená v primeranom čase alebo bez značných ťažkostí pre Vás.

7.7. Právo na odstúpenie od zmluvy neplatí v prípade, ak je chyba tovaru nepodstatná.

7.8. Ak ste si chybu na tovare spôsobili sami, nemáte nárok na práva zo závadného plnenia.

7.9. Chyba na tovare nie je opotrebenie tovaru spôsobené jeho bežným používaním alebo, v prípade použitého tovaru, opotrebenie zodpovedajúce mieru jeho predchádzajúceho používania.

7.10. Pri uplatnení reklamácie Vám vystavíme písomné potvrdenie, v ktorom bude uvedené:

  1. a) dátum, kedy ste reklamáciu uplatnili;
  2. b) obsah reklamácie;
  3. c) spôsob vybavenia reklamácie, ktorý požadujete;
  4. d) Vaše kontaktné údaje na účely poskytnutia informácie o vybavení reklamácie.

7.11. Ak sa nedohodneme na dlhšej lehote, do 30 dní od obdržania reklamácie odstránime vady a poskytneme Vám informáciu o vybavení reklamácie na uvedené kontaktné údaje. Ak táto lehota uplynie, môžete odstúpiť od Zmluvy alebo požadovať primeranú zľavu.

7.12. O vybavení reklamácie Vás budeme informovať e-mailom a vydáme Vám potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie. Ak je reklamácia oprávnená, máte nárok na náhradu účelne vynaložených nákladov. Tieto náklady ste povinní preukázať, napr. účtenkami či potvrdeniami o cene za dopravu. V prípade, že došlo k odstráneniu vady dodaním nového Tovaru, je Vašou povinnosťou nám pôvodný Tovar vrátiť, náklady na toto vrátenie však hradíme My.

7.13. Ak ste podnikateľmi, je Vašou povinnosťou oznámiť a vytknúť vadu bez zbytočného odkladu po tom, čo ste ju mohli zistiť, najneskôr však do troch dní od prevzatia Tovaru.

7.14. Ak ste spotrebiteľ, máte právo uplatniť práva z vadného plnenia pri vade, ktorá sa vyskytne na spotrebnom Tovare do 24 mesiacov od prevzatia Tovaru.

8. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

 

8.1. K odstúpeniu od Zmluvy, teda k ukončeniu zmluvného vzťahu medzi nami a Vami od jeho začiatku, môže dôjsť z dôvodov a spôsobmi uvedenými v tomto článku, prípadne v ďalších ustanoveniach Podmienok, v ktorých je možnosť odstúpenia výslovne uvedená.

8.2. Ak ste spotrebiteľom, teda osobou kupujúcou Tovar mimo rámca svojej podnikateľskej činnosti, máte v súlade s ustanovením § 7 Zákona č. 102/2014 Z. z právo odstúpiť od Zmluvy bez udania dôvodu v lehote 14 dní odo dňa uzavretia Zmluvy, resp. ak ide o kúpu tovaru, tak do štrnástich dní od jeho prevzatia. Ak sme uzavreli Zmluvu, ktorej predmetom je niekoľko kusov Tovaru alebo dodanie niekoľkých častí Tovaru, začína táto lehota plynúť až dňom dodania posledného kusu alebo časti Tovaru, a ak sme uzavreli Zmluvu, na základe ktorej Vám budeme Tovar dodávať pravidelne a opakovane, začína plynúť dňom dodania prvej dodávky.

8.3. Od Zmluvy môžete odstúpiť akýmkoľvek preukázateľným spôsobom (najmä zaslaním e-mailu alebo listu na naše adresy uvedené pri našich identifikačných údajoch). Na odstúpenie môžete využiť aj vzorový formulár poskytovaný z našej strany, ktorý tvorí prílohu č. 2 Podmienok.

8.4. Ani ako spotrebiteľ však nemôžete odstúpiť od Zmluvy v prípadoch, kedy je predmetom Zmluvy plnenie uvedené v § 7 Zákona č. 102/2014 Z. z. zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.

8.5. Lehota na odstúpenie podľa čl. 8.2 Podmienok sa považuje za zachovanú, ak nám v jej priebehu odošlete oznámenie, že od Zmluvy odstupujete.

8.6. Ak odstúpite od Zmluvy podľa čl. 8.2 Podmienok, ste povinní nám Tovar zaslať do 14 dní od odstúpenia a nesiete náklady spojené s vrátením Tovaru k nám. Vy máte naopak nárok na to, aby sme Vám vrátili cenu za dopravu, avšak len do výšky zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania Tovaru, ktorý sme pri dodaní Tovaru ponúkali. V prípade odstúpenia z dôvodu, že my porušíme uzavretú Zmluvu, hradíme aj náklady spojené s vrátením Tovaru k nám, opäť však len do výšky ceny za dopravu zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania Tovaru, ktorý sme pri dodaní Tovaru ponúkali.

8.7. Ak odstúpite od Zmluvy, cena bude vrátená do 14 dní odo dňa účinnosti odstúpenia na účet, z ktorého bola pripočítaná, prípadne na účet zvolený pri odstúpení od Zmluvy. Suma však nebude vrátená skôr, ako obdržíme Tovar alebo nám preukážete, že došlo k jeho zaslaniu späť k nám. Tovar nám prosím vracajte čistý, pokiaľ možno vrátane originálneho obalu.

8.8. Ak odstúpite od Zmluvy podľa čl. 8.2 Podmienok, zodpovedáte za zníženie hodnoty Tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku nakladania s týmto Tovarom inak, než je nutné na to, aby ste sa oboznámili s povahou, vlastnosťami a funkčnosťou Tovaru, teda spôsobom, akým by ste sa s Tovarom oboznamovali v kamennej predajni. Ak sme Vám ešte nevrátili cenu, sme oprávnení pohľadávku z titulu nákladov započítať na Vašu pohľadávku na vrátenie ceny.

8.9. Sme oprávnení odstúpiť od Zmluvy kedykoľvek pred tým, ako Vám dodáme Tovar, ak existujú objektívne dôvody, prečo nie je možné Tovar dodať (najmä dôvody na strane tretích osôb alebo dôvody spočívajúce v povahe Tovaru), a to aj pred uplynutím doby uvedenej v čl. 6.1 Podmienok. Môžeme tiež odstúpiť od Zmluvy, ak je zjavné, že ste v Objednávke zámerne uviedli nesprávne informácie. Ak nakupujete Tovar v rámci svojej podnikateľskej činnosti, teda ako podnikateľ, sme oprávnení od Zmluvy odstúpiť kedykoľvek, aj bez udania dôvodu.

 

9. RIEŠENIE SPOROV SO SPOTREBITEĽMI

 

9.1. Predávajúci nie je vo vzťahu ku kupujúcemu viazaný žiadnymi kódexy správania v zmysle ustanovenia § 3 ods. 1 písm. n) zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.

9.2. Vybavovanie sťažností spotrebiteľov zabezpečujeme prostredníctvom elektronickej adresy [email protected]. Informáciu o vybavení sťažnosti zašleme na elektronickú adresu kupujúceho.

9.3. Na mimosúdne riešenie spotrebiteľských sporov zo Zmluvy je príslušná
Slovenská obchodná inšpekcia, so sídlom Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava, IČO:
17331927
, internetová adresa: https://www.soi.sk/. Platforma na riešenie sporov online nachádzajúca sa na internetovej adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využiť pri riešení sporov medzi predávajúcim a kupujúcim, ktorý je spotrebiteľom, z kúpnej zmluvy uzavretej elektronickými prostriedkami.

9.4. Európske spotrebiteľské centrum Slovenskej republike, so sídlom Mlynské nivy 4924, 827 15 Bratislava, internetová adresa: https://www.europskyspotrebitel.sk/, je kontaktným miestom podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 z 21. mája 2013 o riešení spotrebiteľských sporov online a o zmene nariadenia (ES) č. 2006/2004 a smernice 2009/22/ES (nariadenie o riešení spotrebiteľských sporov online).

  1. ZÁVĚREČNÉ USTANOVENIA

10.1. Ak Náš a Váš právny vzťah obsahuje medzinárodný prvok (čiže napríklad budeme zasielať tovar mimo územia Slovenskej republiky), vzťah bude vždy riadený právom Slovenskej republiky. Pokiaľ však ste spotrebiteľom, týmto ustanovením nie sú dotknuté vaše práva vyplývajúce z právnych predpisov.

10.2. Celú písomnú korešpondenciu s vami budeme doručovať elektronickou poštou. Naša e-mailová adresa je uvedená pri našich identifikačných údajoch. My budeme doručovať korešpondenciu na vašu e-mailovú adresu uvedenú vo Zmluve, vo Vašom Užívateľskom účte alebo cez ktorú ste nás kontaktovali.

10.3. Zmluvu je možné meniť len na základe našej písomnej dohody. My však máme právo zmeniť a doplniť tieto Podmienky, táto zmena však nezasiahne už uzavreté Zmluvy, ale iba Zmluvy, ktoré budú uzavreté po účinnosti tejto zmeny. O zmene vás však budeme informovať iba v prípade, že máte vytvorený Užívateľský účet (aby ste túto informáciu mali v prípade, že budete objednávať nový Tovar, zmena však nezakladá právo výpovede, pretože nemáme uzavretú Zmluvu, ktorú by bolo možné vypovedať), alebo vám na základe Zmluvy máme dodávať Tovar pravidelne a opakovane. Informácie o zmene vám zašleme na vašu e-mailovú adresu najmenej 14 dní pred účinnosťou tejto zmeny. Ak od vás do 14 dní od zaslania informácie o zmene neobdržíme výpoveď uzavretej Zmluvy na pravidelné a opakované dodávky Tovaru, nové podmienky sa stávajú súčasťou našej Zmluvy a uplatnia sa na ďalšie dodávky Tovaru nasledujúce po účinnosti zmien. Výpovedná doba v prípade, že výpoveď podáte, sú 2 mesiace.

10.4. V prípade vyššej moci alebo udalostí, ktoré nie je možné predvídať (prírodná katastrofa, pandémia, prevádzkové poruchy, výpadky subdodávateľov atď.), nenesieme zodpovednosť za škodu spôsobenú v dôsledku alebo súvisiace s prípadmi vyššej moci, a ak stav vyššej moci trvá dlhšie ako 10 dní, máme my aj vy právo od Zmluvy odstúpiť.

10.5. Prílohou Podmienok je vzorový formulár pre reklamáciu a vzorový formulár pre odstúpenie od Zmluvy.

10.6. Zmluva vrátane Podmienok je archivovaná v elektronickej podobe u nás, ale nie je vám prístupná. Vždy však tieto Podmienky a potvrdenie Objednávky so zhrnutím Objednávky obdržíte e-mailom a budete mať teda vždy prístup k Zmluve aj bez našej spolupráce. Odporúčame vždy potvrdenie Objednávky a Podmienky uložiť.

10.7. Tieto Podmienky nadobúdajú účinnosť od  1.1.2024.

PRÍLOHA Č. 1 – FORMULÁR PRE REKLAMÁCIU

Adresát: Red cube s.r.o, Nám. M.R. Štefánika 16, 94501 Komárno.

Uplatnenie reklamácie

Dátum uzavretia zmluvy:

 

Meno a priezvisko:

 

Adresa:

 

E-mailová adresa:

 

Tovar, ktorý sa reklamuje:

 

Popis vady tovaru:

 

Navrhovaný spôsob riešenia reklamácie:

 

Zároveň žiadam o vystavenie potvrdenia o uplatnení reklamácie s uvedením, kedy som toto právo uplatnil(a), čo je obsahom reklamácie, aký spôsob riešenia reklamácie požadujem, spolu s uvedením mojich kontaktných údajov na účely poskytnutia informácií o vybavení reklamácie.

 

Dátum:                                                                              Podpis:

 

**************************************************************************************************************************

 

 

PŘÍLOHA Č. 2 – FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

Adresát: Red cube s.r.o, Nám. M.R. Štefánika 16, 94501 Komárno.

Týmto vyhlasujem, že odstupujem od zmluvy:

Dátum uzavretia zmluvy:

 

Meno a priezvisko:

 

Adresa:

 

E-mailová adresa:

 

Špecifikácia tovaru, ktorým sa zmluva týka:

 

Spôsob vrátenia prijatých finančných prostriedkov, prípadne uvedenie čísla bankového účtu:

 

Ak je kupujúci spotrebiteľom, má právo v prípade, že objednal tovar prostredníctvom e-shopu spoločnosti Red cube s.r.o. alebo iného prostriedku komunikácie na diaľku, okrem prípadov uvedených v § 7 ods. 6, zák. č. 102/2014 Zbierky zákonov, občiansky zákonník, v platnom znení, odstúpiť od už uzavretej kúpnej zmluvy do 14 dní odo dňa uzavretia zmluvy, resp. ak ide o kúpu tovaru, do štrnástich dní od jeho prevzatia. V prípade zmluvy, ktorej predmetom je niekoľko kusov tovaru alebo dodanie niekoľkých častí tovaru, začína táto lehota plynúť až od dňa dodania posledného kusu alebo časti tovaru a v prípade zmluvy, na základe ktorej má byť tovar dodávaný pravidelne a opakovane, odo dňa dodania prvej dodávky.

Toto odstúpenie oznámi kupujúci Spoločnosti písomne na adresu prevádzky Spoločnosti alebo elektronicky na e-mail uvedený vo vzorovom formulári.

Ak odstupuje kupujúci, ktorý je spotrebiteľom, od kúpnej zmluvy, zašle alebo odovzdá Spoločnosti bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní od odstúpenia od kúpnej zmluvy, tovar, ktorý od nej prijal.

Ak odstupuje kupujúci, ktorý je spotrebiteľom, od kúpnej zmluvy, vráti mu Spoločnosť bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní od odstúpenia od kúpnej zmluvy, všetky peňažné prostriedky (kúpnu cenu dodaného tovaru) vrátane nákladov na dodanie, ktoré od neho na základe kúpnej zmluvy prijala, rovnakým spôsobom. Ak si kupujúci zvolil iný, než najlacnejší spôsob dodania tovaru, ktorý Spoločnosť ponúka, vráti Spoločnosť kupujúcemu náklady na dodanie tovaru len vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania tovaru. Spoločnosť nie je povinná vrátiť prijaté peňažné prostriedky kupujúcemu skôr, ako tovar neobdrží späť alebo ako kupujúci preukáže, že tovar Spoločnosti odoslal.

Dátum:                                                                                                                            Podpis:

Poštovné zdarma na vybrané produkty
Možnoť vrátenia do 30 dní
Medzinárodná garancia
100% Zabezpečená platba
Cookie Consent with Real Cookie Banner