Zákaznícka pomoc

Náš tím je tu vždy, aby vám pomohol.

Odpovede na bežné otázky týkajúce sa nákupu

Objednávky a Doprava

Naskladnené veci posielame väčšinou den objednanie. Ostatné závisia od partnerov. 

O priebehu dodania priebežne informujeme.

Stačí sa len registrovať a potvrdiť účet v emailoch. 

V pripade ak ste zadali zlú dodaciu adresu tak nás kontaktujte čím skôr na telefónnom čísle 0905-108-641 alebo emailom na [email protected]

Po kúpe Vám pošleme číslo na sledovanie zásielky. 

Všetky platby sú realizované cez platobné brány mimo našej stránky cez spoľahlivého partnera. Na našej stránke nezadávate číslo karty.

Účtujeme daň podľa platných zákonov a predpisov SR a EU. 

Sústreďujeme sa hlavne na SK, CZ, HU trhy. V prípade záujmu o doručenie na iné miesto nás neváhajte kontaktovať.

V prípade ak je to možné zabaliť spolu tak áno. 

Ak potrebujete vymeniť položku

Vrátenie a Výmena

Tovar je možné vymeniť do 14-tich pracovných dní pre fizické osoby.

V tomto prípade nás kontaktujte a chybu napravíme. 

Pri prevzatí tovaru je nutné vypísať sťažnosť u konkrétneho kuriera. Zásielku radsej nepreberať (ak je viditeľné poškodenie). 

V prípade ak škoda nebola viditeľná, tak poprosíme spraviť fotodokumentáciu a kontaktovať nás na [email protected]

Adresa pre reklamáciu je: 

Nám M. R. Štefánika 16

945 01, Komárno

Slovensko

Poprosíme kontaktovať prepravnú spoločnosť čím skôr. V prípade ak neobdržíme tovar, tak reklamácia nie je možná. 

Objednávku je možné zrušiť bez poplatku do jej expedície. 

Áno, ale doba dodania môže byť 2-3 mesiace. 

Poštovné zdarma na vybrané produkty
Možnoť vrátenia do 30 dní
Medzinárodná garancia
100% Zabezpečená platba
Cookie Consent with Real Cookie Banner